Bellijst kopen
U hebt een mooie campagne ontworpen voor het vinden van nieuwe klanten. De doelgroep is netjes gedefinieerd en de volgende stap is een bellijst kopen. Wij geven u alvast een aantal tips waar u op moet letten:
- Bedenk vooraf welke gegevens de bellijst moet bevatten. Enkel bedrijfsnamen en telefoonnummers, of bijvoorbeeld ook afdelingen, contactpersonen en e-mailadressen?
- Bedenk hoe groot de bellijst moet zijn. Hoeveel personen gaan met het bestand aan de slag en hoeveel tijd is er beschikbaar om te bellen? Voor een kleine onderneming met weinig personeel kan een lijst met 1000 telefoonnummers al teveel zijn om in een tijdspanne van bijvoorbeeld 1 maand af te werken. Een te grote selectie is een inefficiënte besteding van het budget.
- Er zijn vele kenmerken voor het identificeren van de potentiële klanten voor uw bellijst. Zoveel (soms meer dan 100), dat men mogelijk door de bomen het bos niet meer ziet. Schroom niet de kennis van specialisten in te schakelen!
Bellijst kopen? Vraag een onafhankelijk advies bij GTSdata
Een kwalitatief goede bellijst is de basis voor het succes van een marketingcampagne. Met meer dan 30 jaar ervaring kunnen onze specialisten je helpen bij het samenstellen van een op maat gemaakte bellijst voor jouw campagne. Er gaat zo geen tijd (en geld) verloren met het benaderen van bedrijven en/of personen die niet of niet helemaal in de doelgroep passen. Het beschikbare budget wordt zo effectief ingezet. Onze specialisten kunnen u ook inlichten over de Code Telemarketing. Hierin heeft het bedrijfsleven regels opgesteld, waaraan telemarketeers moeten voldoen. U voorkomt hiermee klachten bij de Stichting Reclame Code. Ook dat is service van GTSdata. Neem gewoon eens contact met ons op; wij vertellen graag wat wij voor u kunnen